کد خبر 314717
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۶

جزئیات نحوه توزیع بسته حمایت غذایی و مشمولان آن از سوی وزارت کار پیشنهاد شد و براساس آن، در مرحله اول کلیه مستمری بگیران سازمان‌های حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی مشمول دریافت بسته حمایت غذایی می‌شوند.

 به گزارش مشرق، در  جلسه روز گذشته دولت مهم‏ترین مسائل روز کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و دستورالعمل اجرایی پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص بسته حمایت غذایی بررسی شد.

به‌موجب این دستورالعمل در مرحله اول کلیه مستمری بگیران سازمان‌های حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی مشمول دریافت بسته حمایت غذایی می‌‏شوند.

 اعتبار پیش‌بینی شده برای هر نفر در هر مرحله از توزیع این بسته 200 هزار ریال و برای هر خانوار حداکثر یک میلیون و چهارصد هزار ریال تعیین شده است.

همچنین براساس بخشی از این دستورالعمل توزیع شیر رایگان در طول سال تحصیلی 94-93 برای دانش‌آموزان دوره ابتدایی و دوره اول متوسطه حداقل 70 نوبت با اختصاص مبلغ 3هزار میلیارد ریال مورد موافقت قرار گرفت.

پیش از این علی ربیعی, وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نخستین همایش علمی کاربردی مدیران سازمان بهزیستی در سال 93, از تشکیل دومین جلسه شورای عالی رفاه برای تدوین سیاست‌های رفاهی دولت در هفته‌های آتی خبر داد و گفت: ارائه سبد کالا در دستور کار قرار دارد اما منتظریم جامعه هدف آن به تصویب هیئت وزیران برسد.
منبع: پایگاه اطلاع رسانی دولت
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد کریم بهزادیان نژاد IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
    0 0
    سبدکال ا نگرفتم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس